אזרחי -מסחרי

תחום המשפט האזרחי וליטיגציה -ייצוג ומתן ייעוץ משפטי במגוון רחב של נושאים בתחום המשפט האזרחי, ובכלל זה פשיטות רגל ייצוג חייבים , משפט מסחרי, חוזים, ביטוח, דיני עבודה, לרבות ייצוג בפני ערכאות שיפוטיות והכנת חוות דעת.

עורך דין אזרחי מסחרי בבאר שבע
עורך דין אזרחי מסחרי בבאר שבע

משפט אזרחי – מסחרי


עולם המשפט הוא מסועף ומורכב ומחולק לתחומי התמחות. בחלוקה גסה ניתן להבדיל בין המשפט הפלילי שמתקיים בין האדם למדינה ובין המשפט האזרחי שמבקש להסדיר את יחסי הכוחות הזכויות והחובות בין אדם לאדם, בין אדם ותאגידים ובין עצמם ובין גופים משפטיים ובין עצמם.

מה זה משפט אזרחי-מסחרי?

המשפט האזרחי עוסק במחלוקות בין אדם לחברו בתחומים שונים: דיני חוזים עריכת חוזים, התחייבות על פי חוזים, הסכמים שונים, הפרת חוזה ועוד. בנוסף הוא עוסק בדיני נזיקין שעניינם כל מה שנוגע לנזקים שאדם הסב לאדם אחר בין אם בכוונה ובין אם לא. המשפט המסחרי נוגע בעיקר לחברות מסחריות כלומר הקמה ופירוק של חברה, הסכמי מייסדים, שותפויות ועוד.

הצדדים

במשפט אזרחי יש תובע שנפגע בדרך כזו או אחרת מהנתבע, ובהליך המשפטי הוא מבקש מבית המשפט לקבל סעדים בגין פגיעתו . גובה הסעד נקבע על ידי כמה גורמים ובעיקרו הוא מבוסס על היקף הנזק שאירע.

העובדות מדברות בעד עצמן?


עולם המשפט כאמור הוא מורכב וכדי להבטיח שהצדק ייצא לאור לעתים בעובדות לכשעצמן אינן מספקות. לפיכך דרוש עורך דין מומחה ומנוסה שיידע להציג את העובדות ולהביא אותן בפני בית המשפט כדי להבטיח מיצוי מלא של זכויות הלקוח שלו, בין אם הוא הנתבע ובין אם הוא התובע. בכל פנייה לעורך דין מקצועי חשוב לוודא שהוא בעל ניסיון מתאים במקרה המסוים ושהוא בקי בהליך על בוריו.

אם נקלעתם למצב של תביעה במשפט האזרחי מסחרי, בין אם הוגשה נגדכם ובין אם אתם שוקלים הגישה נגד אדם או גוף, פנו לעורך דין מקצועי ומנוסה. לעתים מצב שנראה על פניו ברור ופשוט יתברר כמורכב בבית המשפט ורק עורך דין מנוסה ומקצועי יידע לחלץ אתכם ממנו, או לחילופין להביא עבורכם את הפיצוי ההולם בהתאם למקרה שאירע.

שותפות ופירוק שותפויות
ייצוג וליטיגציה בבית משפט

ייצוג משפטי הוא מלאכת מחשבת שבה עושה עורך הדין שימוש בחוק ובמערכת המשפט בכדי להעניק ללקוח שלו את הייצוג ההולם

ייעוץ משפטי בריטיינר

המשפט האזרחי נגע בחיים של כולנו, בין אם בפן האישי ובין אם בפן העסקי. כאנשים פרטיים איננו נזקקים לייעוץ משפטי

תביעות בין חברות ועסקים

תביעות בין חברות ועסקים- הייעוץ המשפטי כחלק מניהול העסק עולם העסקים הוא עולם מורכב ומערב עסקאות בהיקפים גדולים.

תביעות אזרחיות

תביעות אזרחיות- מה חשוב לדעת לגביהן? תביעות אזרחיות כשמן כן הן, נוגעות לכל עניין אזרחי. זה יכול להיות